reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Anton Minárik

Anton Minárik

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Volám sa Anton Minárik. Dlhé roky som pôsobil vo Vojenskom športovom centre Dukla Banská Bystrica, ako úspešný reprezentant Slovenskej Republiky. V rámci svojej športovej kariéry som sa stal niekoľko násobným majstrom Slovenska v JUDE a Vicemajstrom sveta v disciplíne, zápasení v postoji. Šport ma naučil cieľavedomosti a zodpovednosti. Na Univerzite Mateja Bela v Banskej Bystrici som získal Magisterský titul. Po jej skončení som pokračoval v štúdiu na Katolíckej univerzite, ktorú som ukončil s titulom doktor pedagogiky. Rád komunikujem s ľuďmi, nebojím sa pomoci druhým a ani nových výziev. Som zástanca slušnosti a poctivosti. Koľko dávaš, toľko dostaneš naspäť. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Súkromné

reklama
SkryťZatvoriť reklamu